Повернення товару
Повернути товар можна у роздрібних магазинах у Запоріжжі:
вул. Крива Бухта, 2 шинний сервіс Мішлен TYREPLUS або вул. Брянська, 15 фірмовий магазин Нокіан VIANOR
Відправити на склад Нової Пошти:
м. Запоріжжя, склад №50. Отримувач: ТОВ Таєрс Клаб. Контактний номер: (096) 602 3916 (Оплата доставки за рахунок відправника) *
* У випадках неправильної комплектності або дефектів з вини виробника витрати на доставку компанія компенсує у повному обсязі.
Необхідні дані для повернення
- оригінал гарантійного талона (якщо він був у комплекті з товаром)
- документ, що підтверджує оплату товару (номер замовлення або телефону, до якого прив'язана дисконтна карта)
- якщо купівлю товару було оплачено карткою - платіжну картку, з якою було здійснено оплату
- документ, що засвідчує особу (паспорт чи права)
Важливо!
До повернення не приймаються товари встановлені на транспортний засіб, якщо це не є гаранійним випадком.
Обов'язково переконайтеся у правильному розмірі вибраних шин перед встановленням на ваш автомобіль
Зазвичай інформація за розмірами і рекомендованим тиском вказана на лючці бензобака з внутрішньої сторони або на передній стороні автомобіля (при відкритті дверей водія - праворуч).
При встановленні дисків на ваш автомобіль, перед монтажем шин на обід диска обов'язково виконайте примірку диска на маточину автомобіля, як на передній, так і на задній осі.
Для чого це потрібно? – Якщо ви «взули» шину на обід, а диск не підійшов з якихось причин, товар вважається колишнім в експлуатації. На ньому залишаються видимі сліди монтажу та сліди від балансувальних вантажів. Для мінімізації неприємних ситуацій рекомендуємо дотримуватися наших рекомендацій.